domingo, 18 de septiembre de 2011

BALERDI- Ajuju bidea garbia geratu da


Ajuju bidearen trazatu


     Garbia geratu da bide hau. Bi urte dira azkenaldiz eskalatu nuela. Orduan Mitxel eta Jon Mujikarekin egin nuen. Abuztu bukaera aldean izan zen, arratsalde eder batean, oroitzapen on bat daukat egun horretaz. Ordutik dirudienez ez ditu igoera askorik izan. Susmo hori nuenez, zerra txikia eta eskularruak eraman nituen bada ezpada. Bidearen egile bezala erresponsabilidade bat sentitzen dut bere mantentzean.
      Bakarka eskalatu dut. Bitxikeri bezala, gerturatzea ez dut oiko bidetik egin. Oraingoan Amezketatik bizikletaz atera nahiz eskalada material guztia nirekin neramala. San Martin ermita ondoan utzi nuen furgoneta. Hortik pedalei emanez Larrondoko pistatik Urdileko lepora. Bizikleta bertan utzi eta oraingoan oinez pareta azpi-arte. Guztira ia bi ordu izan ziren. Buelta hobea izan zen, aldapa bera ederki joaten da.   





Mitxel lehen luzean



Jon azken tiradan



2 comentarios:

  1. Aupa!
    Gaur zaldibi aldetik buelta bat ematen ibili naiz, ta aitzarteko paretan (arkaka inguruan ta depositora dijoan bidearen gaiñean)8 bat bide ikusi ditut ba al daukazu informazioren bat horren inguruan?
    Neure emaila lartaunrodriguez@gmail.com
    Skerrik asko

    ResponderEliminar
  2. Aupa Mikel Abuztuan Ajuju bidea errepikatu genuen eta oso bide ona iruditu zitzaigun. Zorionak berriz ere

    ResponderEliminar